طراحی گرافیکی و چاپ

اقدام رسمی پورتو برای حفظ شاهزاده پارسی

نشریه اوجوگو پرتغال جلد یک چاپ امروزش را به بمب خبری درباره ستاره ایرانی پورتو اختصاص داد.

3 آبان 1401

عطر مورد علاقه کلئوپاترا، ملکه مشهور مصر چه بود؟

کلئوپاترا یکی از مشهورترین چهره های مصر باستان است که دست مایه بسیاری از افسانه های مجذوب نماینده باستانی بوده است. این ملکه اکنون بار دیگر در مرکز توجه قرار گرفته، زیرا گروهی از دانشمندان متخصص در زمینه عطر های باستانی مدعی هستند عطر مورد علاقه این...

13 تیر 1401

نمایشگاه مجازی کتاب موجب حذف واسطه ها شده است

شهین رومی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب به این شکل تجربه جدیدی برای اهالی کتاب و نشر است که استفاده درست از این فرصت موجب معرفی و تبلیغ بهتر کتاب ها و حتی فروش بیشتر...

28 خرداد 1401

استیون هاوکینگ که بود؟

خبرنگاران : استیون هاوکینگ از دانشمندان برجسته انگلیسی و مدیر تحقیقات مرکز کیهان شناسی نظری دانشگاه کمبریج بوده است.

1 اردیبهشت 1401

خواص بی شمار میوه خرمالو

میوه خرمالو از فواید و خواص فوق العاده ای برخوردار است و برای سلامتی بسیار مفید است، از خواص خرمالو می توان به کاهش وزن، کنترل فشار خون، سلامت قلب و درمان یبوست اشاره نمود.

2 آذر 1400

رژیم غذایی ای که شکم را شش تکه میکند

بسیاری از ما آرزو داریم که شکم هایمان صاف و محکم باشد، یا به اصطلاح سیکس پک یا شش تکه باشد؛ هدفی که به نظر می رسد هرچه سن ما بالاتر می رود، کاری سخت تر می گردد.

22 آبان 1400

صنعت نشر در شرایط فیل در تاریکی، نمی دانیم به هدف می زنیم یا به خطا

به گزارش خبرنگاران؛ مسائل مالی و همه گیری بیماری کووید19 بسیاری از تولیدها را زمین گیر نموده است، ناشران یکی از گروه هایی هستند که مسائل زیادی بر سر راه دارند تا بتوانند کتابی را چاپ نمایند و بعد از چاپ، مسائل جدیدی آغاز می گردد، زیرا با افزایش قیمت مواد...

15 آبان 1400

کی روش عکس چه کسی را در توالت هتل تیم ملی ایران چسباند؟

یکی از بازیکنان تیم ملی در ملاقات معروف ایران و کره جنوبی می گوید کی روش عکس سرمربی حریف در دستشویی زده بود!

8 آبان 1400

هورمون، عامل تشدید میگرن در زنان

پژوهشگران ادعا کردند؛ به تازگی به شواهد علمی دست یافته اند که نشان می دهند در واقع نوعی هورمون می تواند تعداد دفعات بروز سردردهای میگرنی در زنان را تشدید کند.

17 مهر 1400

عمران خان: پاکستان هیچ اهرم فشاری بر طالبان ندارد

نخست وزیر پاکستان گفت: اسلام آباد هیچ اهرم فشاری بر طالبان ندارد جز اینکه فقط می تواند از آنها بخواهد برای جلوگیری از جنگ داخلی در کشورشان مذاکره نمایند.

5 مرداد 1400

ایران چک 100 هزار تومانی جدید می آید

بانک مرکزی اظهار داشت: ایران چک 100 هزار تومانی و اسکناس 10 هزار تومانی جدید با طراحی و خصوصیت های امنیتی نوین به زودی توزیع خواهد شد.

24 آذر 1399

صعود خفیف دلار در معاملات جهانی

شاخص دلار در معاملات ارزی اندکی افزایش یافت.

25 آبان 1399

بیماران کرونایی چگونه خفه می شوند؟

خبرنگاران : پژوهشگران سوئدی در آنالیز جدید خود دریافتند پر شدن ریه ها با یک ماده ژله ای در بیماران کووید-19 باعث از کار افتادن آنها می گردد.

22 آبان 1399

بانوی هفت هزار ساله تهرانی عفونت دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، غلامرضا مولوی سرپرست تیم مطالعاتی گفت:پس از یک سال مطالعات انگل شناسی بر روی بانوی میانسال هزاره پنجم قبل از میلاد عفونت انتروبیازیس (آلودگی به کرم انتروبیوس ورمیکولاریس) تشخیص...

29 فروردین 1399

اقدامات شرکت راه آهن در خطوط ریلی کشوربرای مقابله با کرونا

شرکت راه آهن گفت به طور جدی اقدامات احتیاطی برای مقابله با تکثیر و انتشار این ویروس خطرناک را در دستور کار خود قرار داده است.

21 فروردین 1399

دوربین دیجیتال را بشناسیم (بخش پنجم: سرعت شاتر)

عکاسی. هنر دیدن. هنری که از روز اول پیدایش اش پیوندی جدایی ناپذیر با فناوری و علم داشته است. البته در عکاسی، بدون دانش حداقلی از فناوری به کار رفته در دوربین و چاپ، نمی توان به بالاترین سطح این هنر رسید. لزوم تسلط بر تمام توانایی های دوربین پس از انقلاب...

7 فروردین 1399

به جای چاپ پول و ایجاد تورم، نفت با تخفیف موقت در بورس عرضه کنید ، هزینه عمل نکردن به راهکار ها از جیب مردم پرداخت می شود

تخفیف موقت برای نفت عرضه شده در بورس، راهکاری است که شرکت ملی نفت می تواند با اجرای آن از کسری بودجه و به تبع آن خلق نقدینگی و ایجاد تورم جلوگیری کند.

13 دی 1398

زوج های تهرانی برای بچه دار نشدن چه دلایلی دارند؟

نتایج یک پژوهش نشان داد که مسائل مالی تنها عامل عدم تمایل زوجین به فرزندآوری نیست. توجه افراد به نیازها و علایق فردی و نگرانی نسبت به آینده، به ویژه در افراد دارای تحصیلات و درآمد بالا، مهم ترین مانع فرهنگی و اجتماعی برای خواستن فرزند است.

12 دی 1398

سرای نشریات دانشجویی دانشگاه تهران راه اندازی شد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: سرای نشریات مطالبه قدیمی دانشجویان بوده است و امیدواریم محلی برای همه افراد دارای دغدغه فرهنگی باشد.

9 دی 1398

لکسوس 2030، تازیانه های یک سامورایی

لکسوس سپس قصد دارد در پنج سال آینده همه مدل هایش را به موتور الکتریکی مجهز کند. اما ماشینی که در توکیو نمایش داده شد آینده ای دورتر را تصور می کند. لکسوس می گوید کانسپت LF-30 را با امکاناتی ساخته است که در سال 2030 در دسترس خواهد بود.

7 دی 1398
تعداد: (28)